VİP Masaj Salonu | AYDIN - DİDİM

Didim Vip Masaj Salonu

Didim'de Yeni Açılan Vip Masaj Salonu Elit Müşterilerine Hizmet vermeye devam ediyor.

8 Genç Masöz Bayan İle Hizmet veren Didim Masaj Salonu Aydın genelinde Masaj Severlere Harika Hizmetler Sunmaktadır.

Masaj Salonunda Bulunan Masöz Bayan Terapistlerden İstediğinizi Seçme Hakkına Sahipsiniz ve Seçtiğiniz Bayan Masöz Size Masaj Deneyimlerini ve Ağrılarınıza Son Verdirecek Harika bir hizmet sunmaktadır. Bayana Ağrılarınızdan Bahsedip Masaj Tekniklerinin Bölgesel olarak ağrılara tepkimesinin ne yönde olduğuyla ilgili hiç bir yerde öğrenemeyeceğiniz değerli bilgileri sizlere aktarabilmektedirler.

didim masaj

Didim VIP Masaj Salonunun Özellikleri : 

  1. Masaj Salonumuz 4 Odalı 
  2. Tüm Odalarımızda Lavabo - Tuvalet - Duş Kabini Mevcuttur
  3. Masaj Yağları Özel olarak temin edilmektedir.
  4. Hijyenik Bir ortam mevcuttur.
  5. Temiz ve Titizliğe önem veren Kadromuz 
  6. Tamamen Memnuniyet Garantilidir.
Didim VIP Masaj Salonu FOTOĞRAFLARI :

YAKINDA EKLENECEK.

Didim Masaj Salonu Masaj Fiyatları :

30 Dakika Klasik Yağlı Masaj : 100 TL
45 Dakika Klasik Yağlı Masaj : 120 TL
60 Dakika Klasik Yağlı Masaj + Köpük : 150 TL

RANDEVU İÇİN :

0552 320 2180

Didimin en elit masaj salonu olan vip masaj salonumuz Didim Masaj Fiyatları Hakkında Bilgilendirmeleri Sundu. 

Tüm Masaj Paketlerinde : 

Seans Başlamadan Kişisel Odanızda Duşunuzu Alır ve Masaj Yatağına Uzanır Terapist Masöz  Bayanın Gelmesini Beklersiniz. 

Yağlı Masaj Yapılır ve Süre Sonunda Tekrar Duş Alırsınız ve Seansınız Sonlanır.

Didim masaj salonu
aydın masaj salonu
aydın masaj salonları
didim masaj salonları
didim altınkum masaj salonu
altınkum masaj
Share:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder